Océ Museum biedt nu ook een museumboek aan

Het boek “Océ in seven stories” beschrijft de geschiedenis van het bedrijf vanaf het eerste begin als boterkleurselfabriek tot producent van zeer geavanceerde printers. Door de jaren heen is Océ  altijd een zeer innovatief bedrijf geweest, dat een ruim deel van de winst besteedde aan onderzoek en ontwikkeling.

Het museumboek sluit aan bij de zeven innovatiestappen in de geschiedenis van Océ, zoals die in het Océ Museum worden gepresenteerd. Daarbij geeft het ook veel achtergrondinformatie. Het werd gemaakt door Jo Geraedts, Hans Loonen en Sara van Rijt (samenstellers) en Pascal Hagens (vormgever). Op de foto, v.l.n.r. Pascal, Jo en Hans.
Het boek is in het Engels geschreven en verlucht met zwart-wit- en kleurenfoto’s.

Het is alleen verkrijgbaar in het Museum. Koop het tijdens uw bezoek. Het kost € 10,-

Het Océ Museum is geoped voor het publiek op elke eerste zaterdag van de maand, van 13:00 tot 17:00 uur. U kunt ook op andere dagen een bezoek en rondleiding. Stuur een mail naar: museumtours@cpp.canon

Voor algemene informatie over het Océ Museum gaat u naar de website:  www.ocemuseum.nl